četrtek, 11. februar 2010

zakaj?

Velikokrat se vprašam: zakaj? Zakaj ljudje podpiramo tiste ljudi, ki izsiljujejo, goljufajo in mislijo le nase? Zakaj nismo dovolj pogumni, da bi udarili po mizi in rekli ne, dovolj je? Kaj imamo dobrega od takih ljudi, ki mislijo le nase? In ali smo mi sploh kaj boljši, če jih podpiramo? Sploh lahko rečem mi? Bi morda morala govoriti o ednini? Je sploh še kdo razen mene, ki se mu način delovanja družbe ne zdi dober? Sigurno je še kje kdo ... 

Danes sem kot že tolikokrat rekla ne. Rekla ne temu, da v humanitarni organizaciji podpiramo človeka, ki je zdrahar, goljufa, izsiljuje in poskrbi samo za svojo r... Narobe je! V mojem svetu je to narobe! Zakaj mu ostali kimajo? Zakaj tudi ljudlje, ki pravijo, da je tudi za nijh njegovo obnašanje nedopustno, ne rečejo ne? 

Vsak pozna kakšno tako osebo. In nikomur je ne privoščim poznati. Sprašukem vas, zakaj je tako malo ljudi, ki si upajo reči ne taki osebi. Ki si upajo reči ne in nositi posledice, ki jih bo ta ne imel. Zakaj je naša družba tako komot, da se rajši pusti komandirati takšnim osebam, namesto, da bi naredila aktivni korak naprej in bi javno povedala, da tega ne sprejema več? Dvomim, da nas je malo takih, ki se zavedajo nemoralnosti marsikaterih dejanj sočloveka. Koliko nas je takih, ki želimo ravnati etično in tako tudi ravnamo? Ki nosimo posledice za svoja dejanja, ker vemo, da smo odgovorni sami zase. Ki se borimo za našo družbo, da bi postala bolj (manj?) človeška?

Življenje, ki sem si ga izbrala ni lahko. Vsak dan gledam, kako se morala sesuva v prah. Vsak dan gledam, kako uspevajo le tisti, ki znajo goljufati, izsiljevati, groziti in iti preko trupel. In kako jim to dopuščajo tudi ljudje, ki sami ne počnejo ničesar od naštetega. Vendar tudi oni niso boljši. S podpiranjem, ali pa le sprejemanjem, nemoralnosti, so nemoralni tudi oni. Borim se za poštenost. Izgubljam veliko bojev. Nočem popustiti in obupati. Hočem se boriti. Če se boriti neham, so zmagali tisti, ki skrbijo le zase in gredo za svoje dobro preko trupel. In v mojem svetu to ni prav!

Ni komentarjev:

Objavite komentar